Marlene Paula Castro Amorim
|
|
Data da última atualização
»Last update
:
07/01/2019 |
Dados pessoais (Personal data)
Nome completo
Full name |
Marlene Paula Castro Amorim |
Nome em citações bibliográficas
Quoting name |
Amorim, Marlene Paula Castro |
Sexo
Gender |
Feminino»Female |
Graus Académicos
(Academic Degrees)
Vínculos profissionais
(Professional Positions)
Nov/2011-Actual |
Professor Auxiliar |
Produção científica, técnica e artística/cultural
(Scientific, technical and artistical/cultural
production)
Artigos em revistas sem arbitragem científica Papers in periodics without scientific refereeing |
1. |
Sousa, R.; Amorim, M.; Rabinovich, E.; Sodero, A.C.. 2015. "Customer Use of Virtual Channels in Multichannel Services: Does Type of Activity Matter?", Decision Sciences 46, 3: 623 - 657. |
|
|
|
2. |
Amorim, Marlene; Saghezchi, Fatemeh B. 2014. "An investigation of service quality assessments across retail formats", International Journal of Quality and Service Sciences 6, 2/3: 221 - 236.
|
|
|
|
3. |
Lima, R.M.; Mesquita, D.; Amorim, M.; Jonker, G.; Flores, M.A.. 2012. "An analysis of knowledge areas in industrial engineering and management curriculum", International Journal of Industrial Engineering and Management 3, 2: 75 - 82. |
|
|
|
4. |
Amorim, M.; Pimentel.carina, C.; Rosa, M.J.. 2012. "Iem graduates transition to the labour market: The importance of internships", International Journal of Industrial Engineering and Management 3, 2: 83 - 92. |
|
|
|
Dados Complementares (Additional data)
Outros Trabalhos Other production |
1. |
Reis, João; Amorim, Marlene; Melão, Nuno. Disclosing Paths for Multi-channel Service Research: A Contemporaneous Phenomenon and Guidelines for Future Investigations, 2015. |
2. |
Amorim, Marlene; Saghezchi, Fatemeh B. Exploring Opportunities to Improve Retail Store Quality Using RSQS, 2015. |
Indicadores de produção
(Production indicators)
Visualizações do curriculum [
871
]
|
Página gerada pela Plataforma de Curricula DeGóis promovida pela FCT e pelo Gávea/DSI/UM
em
27-10-2019
às
22:11:24
|
Plataforma de Curricula DeGóis: http://www.degois.pt | Icons by Axialis Team |
|